iCandy lanceert special edition iCandy Peach Designer Collection Cerium

iCandy – al 85 jaar dé Britse fabrikant van innovatieve designkinderwagens – introduceert de nieuwste aanwinst binnen zijn designercollectie: de iCandy Peach Designer Collection Cerium. De Cerium is de eerste wagen binnen de designercollectie van het merk die is om te bouwen van enkele wagen naar duo-wagen. Het special edition-model is speciaal ontworpen voor ouders die op zoek zijn naar een luxe én functionele wandelwagen. Bekende influencers als Marly van der Velden, Josh Veldhuizen, Sharon Doorson en Maike Beunk werden al eerder met een iCandy-wagen gespot.

Dankzij het gebruik van luxe stoffen en een nieuwe, donkere framekleur heeft de iCandy Peach Cerium een moderne en stijlvolle uitstraling. De kap van de wagen is gemaakt van een zachte stof met reliëfpatroon, en de Cerium wordt geleverd met een handige rugzak gemaakt van dezelfde stof. De tas biedt ruimte voor voedingsflessen en bevat een verschoonmatje. Ouders die de wagen aanschaffen ontvangen daarnaast het zitje, de reiswieg, autostoeladapters, zitverhogers en een fleece voetenzak.

Naast de bekende modellen, zoals de iCandy Peach, iCandy Orange, iCandy Raspberry en de iCandy MiChair-kinderstoel, lanceert iCandy regelmatig exclusievere kinderwagens als onderdeel van zijn designercollectie. Deze special edition-modellen zijn bedoeld voor ouders die op zoek zijn naar een unieke kinderwagen.

De iCandy Peach Designer Collection Cerium is vanaf nu te koop via het dichtstbijzijnde iCandy-verkooppunt

EINDE

OVER iCANDY

iCandy is een Brits familiebedrijf dat in 2018 vijfentachtig jaar bestond. Het iCandy-team promoot

wereldwijd Brits design door unieke, stijlvolle en praktische kinderwagens te ontwerpen. iCandy’s internationale innovatie – de eerste kinderwagen die makkelijk is om te bouwen tot een duowagen – is de spil van iCandy’s wereldwijde succes. Met een perfecte mix van hightech verfijning en comfort is iCandy bedoeld voor mensen die Brits design, vakmanschap en technische innovatie op waarde weten te schatten. Meer weten? Bezoek de website of volg iCandy Nederland op Instagram en Facebook.

CONTACTPERSONEN VOOR DE PERS

Karin Jurgens / Romy Hazelaar