288503 icandy logo hr new 06071c large 1535464524

Stijlvol én praktisch

iCandy introduceert MiChair-kinderstoel

De jonge ouder van nu heeft soms wel iets weg van een koorddanser: de balans vinden tussen werk en het huishouden, aandacht voor vrienden en voor elkaar, en de zorg voor de kleintjes en ontspanning – dat is een hele kluif. Om nog maar te zwijgen over een stijlvolle én praktische inrichting van je huis: dat kunnen jonge ouders wel vergeten, toch? iCandy bewijst dat stylish en praktisch wel degelijk samengaan en brengt zijn iCandy MiChair naar Nederland. Een tijdloze kinderstoel die meegroeit met je kleintje – van babytijd tot kleuterschool.

iCandy, de Britse fabrikant van innovatieve designkinderwagens, begrijpt als geen ander wat ouders van nu willen: materialen van hoge kwaliteit, een aantrekkelijk design en de praktische functies die je als drukke urban ouder nodig hebt. De MiChair combineert natuurlijke materialen, kunststoffen van de hoogste kwaliteit en de voor iCandy karakteristieke, hoogglanzende chroomafwerking met een veilige driepuntszitting, een vaatwasserbestendig plateau en een extra hoge rug voor jonge kinderen. In het circus genaamd ‘huishouden’ staan veiligheid en hygiëne immers voorop.

Tijdloos meubelstuk

Wie de MiChair eenmaal in huis heeft, kan jarenlang vooruit. In combinatie met de iCandy Pod is de stoel al vanaf de geboorte van een kleintje een ware eyecatcher in elke inrichting. Klik de iCandy Pod simpelweg in de kinderstoel en ouders hebben direct op ooghoogte contact met hun kindje. In de hoge kinderstoel met voetensteun wordt elk fruithapje een feest. De stoel is te gebruiken voor kinderen vanaf zes maanden tot en met drie jaar. Met het optionele Comfort Pack – verkrijgbaar in rood, grijs, blauw en groen – passen ouders niet alleen het formaat van de stoel aan, maar zorgen zij ook dat hun prinsje of prinsesje extra comfortabel zit. En ja, de overtrek kan uiteraard gewoon in de wasmachine.

Hoe mooi is het als kinderen ook op de kleuterschool nog kunnen genieten van hun eigen MiChair? De hoge kinderstoel tover je eenvoudig om tot een lage stoel of schommelstoel. Perfect voor de kinderkamer van iedere hippe kleuter.

288684 icandy mi chair group front 01 jpg%20%281%29 1c8b09 large 1535621510

De MiChair is verkrijgbaar in baby- en kinderspeciaalzaken. De prijs is 325 euro voor de stoel, 199 euro voor de Pod en 65 euro voor de comfort pack. Kijk voor meer informatie en alle verkooppunten op de website.

Noot voor redactie, niet voor publicatie

Klik hier voor meer beeldmateriaal.

Voor meer informatie en/of reviewmogelijkheden, neem contact met ons op.

Mediacontact

LVTPR