288503 icandy logo hr new 06071c large 1535464524

Veilig. Praktisch. Stijlvol.

iCandy introduceert compleet vernieuwde iCandy Peach

288504 817391 441x500 141572 original 1535464644

iCandy – al 85 jaar dé Britse fabrikant van innovatieve designkinderwagens – introduceert zijn nieuwe iCandy Peach. De stijlvolle, praktische kinderwagen, die tien jaar geleden op de markt kwam, is nu compleet vernieuwd. Zo hoeven ouders met de nieuwe iCandy Peach niet langer een apart reiswiegje aan te schaffen, maar is de reiswieg van de wagen om te bouwen tot zitje. Verder biedt de nieuwe variant extra opbergvakken, een verlengbare kap met ventilatieraampje en een autolockfunctie, en kiezen ouders niet alleen de bekleding maar ook hun favoriete framekleur.

Menig jonge vader of moeder zal het herkennen: een kinderwagen maakt vanaf het eerste ogenblik deel uit van je gezin. Er wordt in geslapen, gespeeld, gegeten, gelachen en gehuild. Logisch dus, dat je niet zomaar een wagen kiest. Veiligheid van de kinderwagen staat daarbij voorop. De nieuwe iCandy Peach is dan ook uitgebreid getest en voldoet aan alle veiligheidseisen. Maar de wagen biedt ook handige functies én een stijlvolle uitstraling.

Behoeften van ouders

De iCandy Peach is ontworpen met de behoeften van ouders in het achterhoofd. Zo is de wagen heel compact en eenvoudig in te klappen tot een klein pakketje van tien kilo. Het zitje is extra ruim – handig als een kindje groter wordt – en gemaakt van luxe, gewatteerde stoffen. De kinderwagen is bovendien met één hand te duwen. De verstelbare voetsteun is af te stemmen op de lengte van het kindje en de slimme one touch-gesp van het zitje is met één hand te openen. De kap van de wagen is vanaf nu verlengbaar voor extra schaduw op zonnige dagen, en biedt een ventilatieraampje voor betere luchtdoorstroming en meer comfort. En dankzij de autolockfunctie wordt de wagen automatisch vergrendeld als deze is ingeklapt.

Kies je eigen stijl

Zowel de reiswieg als het zitje van de nieuwe iCandy Peach hebben een bekleding van de hoogste kwaliteit, voor een schone en verzorgde uitstraling en tegelijkertijd optimaal comfort voor het kindje. De subtiele kleurschakeringen van de bekleding en de luxueuze afwerking zorgen ervoor dat de iCandy Peach een wagen is waar je mee gezien wilt worden. Ouders hebben bovendien voor het eerst de mogelijkheid om hun eigen iCandy-kinderwagen samen te stellen. Zo kiezen ze hun favoriete framekleur Phantom (zwart), Chrome (zilver) of Satin (lichtzilver) in combinatie met een kleur voor de bekleding: Dove Grey (lichtgrijs), Beluga (donkergrijs), Indigo (indigo) en Damson (paars). De veiligheidsbeugel en duwstang van de iCandy Peach hebben een zwarte kunstlederen afwerking.

Kijk voor meer informatie en alle verkooppunten op de website of volg iCandy Nederland op Facebook en Instagram

Noot voor de redactie - niet voor publicatie

Voor meer informatie over de nieuwe iCandy Peach kunt u contact opnemen met LVTPR via onderstaande gegevens. Meer beeldmateriaal in HD is te vinden in de iCandy-beeldbank

Mediacontact