15 januari 2018

iCandy introduceert vernieuwde iCandy Raspberry

Verover de stad!

269469 icandy  30 retouch db 3f3682 large 1515671728

Snel, lichtgewicht en nóg flexibeler: iCandy – de Britse fabrikant van innovatieve designkinderwagens – introduceert zijn compleet vernieuwde iCandy Raspberry. Perfect voor ouders die genieten van het stadsleven. Want of je nu regelmatig met de bus, de auto of de metro eropuit gaat, de Raspberry is jouw ideale metgezel.

De stijlvolle kinderwagen – die voor het eerst geïntroduceerd werd in 2014 – kreeg een complete make-over. Zo wordt de Raspberry nu geleverd met zitverhogers. Hiermee kun je de wagen ook gebruiken als kinderstoel in cafés, restaurants of gewoon lekker thuis. Ook werd er opnieuw gekeken naar de banden: deze zijn nu gemaakt van lekbestendig PU-materiaal, waardoor ze niet alleen heel duurzaam zijn, maar ook nog soepeler rijden. De twee voorste zwenkwielen kun je bovendien vastzetten voor meer controle en een stevigere en stille rit. De nieuwe Raspberry beschikt tevens over iCandy auto-lock voor automatische vergrendeling als de wagen is ingeklapt.

269472 icandy  8 retouch db flattened line 9de836 large 1515671731

Reiswieg én zitje voor meer comfort

De nieuwe Raspberry wordt geleverd met reiswieg en zitje. Handig: in de Raspberry-reiswieg kan je kleintje gerust een hele nacht slapen. Bovendien beschikt de reiswieg over een veiligheidsbeugel voor nog meer veiligheid en gebruiksvriendelijkheid. iCandy heeft goed geluisterd naar de feedback van ouders. Zo werd ook het zitje van de Raspberry opnieuw ontworpen met een dieper zitvlak en gewatteerde details voor nog meer comfort voor je kleintje. En in het opbergvak aan de achterkant van de wagen kun je al je waardevolle spullen kwijt.

Vijf nieuwe kleuren: welke is jouw favoriet?

Dat je niet alleen goed voorbereid, maar ook graag stijlvol de deur uitgaat – dat snapt iCandy. Daarom kregen ook de stoffen van de Raspberry een make-over. Denk aan een honingraatpatroon met een luxueuze, tweekleurige look. Combineer dat met een ergonomische, zachte kunstlederen handgreep en veiligheidsbeugel, en je hebt een wandelwagen met een echte premiumlook. Niet voor niets won de wagen eerder al een Red Dot Product Design-award. De Raspberry is verkrijgbaar in twee nieuwe framekleuren: moonrock en chrome. En de nieuwe kleuren van de kap? Die zijn geïnspireerd op typisch Londense plaatsen: Bloomsbury Black (zwart), Saville Row Sand (zandkleur), Kings Road Khaki (kaki), Piccadilly Pink (roze) & Greenwich Grey (grijs).

Kijk voor meer informatie en alle verkooppunten op de website of volg iCandy op Facebook en Instagram.

Over iCandy

iCandy is een Brits familiebedrijf en viert dit jaar zijn 85ste verjaardag. Het iCandy-team promoot wereldwijd Brits design door unieke, stijlvolle en praktische kinderwagens te ontwerpen. iCandy’s internationale innovatie – de eerste kinderwagen die makkelijk is om te bouwen tot een duowagen – is de spil van iCandy’s wereldwijde succes. Met een perfecte mix van hightech verfijning en comfort is iCandy bedoeld voor mensen die Brits design, vakmanschap en technische innovatie op waarde weten te schatten.

Beeldmateriaal

Beeldmateriaal in HD is te vinden in onze newsroom, en kan worden opgevraagd via onderstaande contactpersonen.

Contactpersonen voor de pers

LVTPR