De wandelwagen die je laat stralen

iCandy introduceert de Peach Dusk Designer Edition

261668 icandy%20dusk%20ballet14178 retouchv2 back%20shot%20black v2 470948 original 1508140052

Functioneel, stijlvol en uitgedacht tot in de puntjes: dat is de nieuwe Designer Collection van iCandy, de Britse fabrikant van innovatieve designkinderwagens. De nieuwe limited edition van de bekende iCandy Peach-wandelwagen is ontworpen met één belangrijk aspect in het achterhoofd: perfectie. Niet voor niets werden celebrity’s als Bradley Cooper en Irina Shayk al gespot met de wagen. De nieuwe Peach Dusk Designer Edition is de meest glamoureuze iCandy-wandelwagen tot nu toe en perfect voor ouders die op zoek zijn naar nét die extra comfortabele ervaring en stijlvolle uitstraling.

De nieuwste wandelwagen in de Designer Collection is een ode aan iCandy’s erfgoed. De wagen is uitgevoerd in stoere grijstinten en de subtiele, kenmerkende chromen afwerking waar iCandy om bekend staat. De wagen heeft glanzende zwarte details en over elk onderdeel is uitgebreid nagedacht om ervoor te zorgen dat de wagen zijn klassieke silhouet behoudt. Dankzij zijn veelzijdigheid en comfort verpakt in een aantrekkelijke uitvoering, is de wagen met recht gemaakt om mee te schitteren.

De iCandy Peach Dusk Designer Edition beschikt over diverse functies om maximaal comfort, gemak en gebruiksvriendelijkheid te garanderen. Zo zorgen de dynamische, stevige PU-banden voor een vlotte en makkelijke rit voor zowel je kleine spruit als jezelf. De verschillende zitmogelijkheden voor je kleintje zorgen voor optimaal comfort, net als de ergonomische, zachte kunstleren duwstang. Dankzij de slimme technologie waarmee je de wagen met één hand inklapt, is deze bovendien eenvoudig en snel op te bergen. Ook ouders die graag veel spullen meenemen, kunnen hun hart ophalen: de boodschappenmand van de wagen is geschikt voor spullen tot vijf kilo. En ga je graag met je kleintje uit eten of een drankje drinken op het terras? De iCandy Peach Dusk Designer Edition biedt een verhoogstand waarmee je de wagen verandert in een handige kinderstoel. Ook geschikt voor thuis aan de eettafel.

261677 icandy%20dusk%20persbericht bcaa10 large 1508140351

De iCandy Peach Dusk Designer Collection is vanaf nu verkrijgbaar in baby- en kinderspeciaalzaken.

– EINDE –

OVER iCANDY

CONTACTPERSONEN VOOR DE PERS

Karin Jurgens / Noëlle van der Vliet

icandy@lvtpr.com +31 (0) 30 65 65 070

iCandy

Naomi Downie, PR Manager iCandy

Beeldmateriaal in hoge resolutie kunt u hier downloaden.